poniedziałek, 11 marca 2013

#5 Joanna Rzepa - kuracja wzmacniająca.


W dalszym ciągu walczyłam o przyrost szukałam, szukałam i znalazłam :)

Joanna Rzepa to ona miała dać mi 3cm przyrostu w miesiąc, aż tak dobrze to nie było ale na tyle ją polubiłam, że zużywam aktualnie już 5 buteleczkę :)

Obecnie dostać ją możemy :
  • Super-Pharm :)
  • doz.pl 
  • allegro
  • sklepy zielarskie
  • małe drogerie

Niestety z dostępnością tej wcierki jest problem. I to jak duży odczułam w momencie gdy moja malutka drogeria przestałą istnieć z końcem 2012 :(  Później odnalazłam ją na półce SP i to było wybawienie!

Cena :
 8-10 zł

Zapach:
Rzepy :)
Typowy zapach dla tej serii produktów Joanny. Jak dla mnie ani nie odstrasza ani nie zachęca choć wiem, że dla niektórych jest mdlący.

Wydajność:
Bardzo dobra! 
Myślę, że największe znaczenie ma tu genialny (!) aplikator wcierki. Wystarcza mi na 4 tygodnie codziennego stosowania (nie oszczędzam jej).


Obietnice:


Skład:


Podsumowanie:


Wcierka do której wracam najczęściej :)
Przyśpieszyła ona porost włosów (o 0,7mm) ale największym hitem było pojawienie się po jednej kuracji (3tyg) mnóstwa (!) antenek na mojej głowie :) W trakcie kolejnych tygodni wcierania nie byłam w stanie poradzić sobie z nimi bez lakieru do włosów. Bo przy związanych włosach wyglądało to jakbym miała łącznie z UFO :)

Niestety, jeżeli zależy Wam na mniej przetłuszczających się włosach tu moim zdaniem nie ma na co liczyć a nawet włosy częściej się przetłuszczały (każda kolejna aplikacja produktu pogarszała ich stan). Dla mnie nie było to problemem, gdyż włosy myję codziennie  a wystarczyło po myciu włosów wcierki nie aplikować i problem znikał. Dlatego jeżeli ktoś nie myje włosów codziennie proponuję nakładanie jej jakąś godzinę przed myciem i problemu nie będzie.

Co do wypadania włosów stwierdzić jednoznacznie nie mogę czy pomogła bo przed wypadaniem ratuje mnie Seboradin :)

Ma już swoje miejsce na mojej półce, przetestowałam wiele wcierek i jest jedną z nielicznych, która pozostanie ze mną na długo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz