niedziela, 24 lutego 2013

#4 Czerwone włosy ♥

                                           

Z łezką w oku oglądam te zdjęcia :)
Przez 4 lata byłam posiadaczką piekielnie czerwonych włosów. Są i będą moją miłością na zawsze! Towarzyszyły im piękne czasy studiów :)
Niestety pomimo mojej wielkiej miłości zmuszona byłam zrezygnować z tego pięknego koloru.
Rok temu podjęłam decyzję o rozpoczęciu zapuszczania włosów oraz odstawieniu prostownicy i rzadszym farbowaniu. To ostatnie zadecydowało o rezygnacji z koloru, niestety czerwone włosy oraz szybkość wypłukiwania się farby ze zniszczonych prostownicą włosów zmuszała mnie nawet do cotygodniowego <?!> farbowania włosów.
Piękna czerwień utrzymywała się do 3-4 mycia włosów a z racji rozpoczęcia olejowania wypłukiwanie farby było szybsze.

Czerwone włosy są piękne ale tylko ich właścicielki wiedzą jak wiele trudu potrzeba, aby ta czerwień cieszyła oczy :)




*zdjęcia pochodzą z internetu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz