niedziela, 19 kwietnia 2015

Marion maska i lotion hair anti-age produkty odmładzające do włosów?

Hejj :)
Mój zakupoholizm został zatrzymany na jakiś czas - no ok na tydzień do promocji w rossmanie i naturze :)
Będąc w hurtowni takiej typu wszystko i nic w oko wpadły mi produkty marki Marion, których nigdy wcześniej nigdzie nie widziałam - ale to może ja ślepa i nie na czasie jestem :)
a mowa o masce i lotionie które odmładzają nasze włosy - taki chwyt marketingowy no ale za 7,50 zł żal nie spróbować :)
Widziałeście, czytałyście, testowałyście?

5 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się kolorki opakowania :) kosmetyki z marion do włosów towarzyszą mi już od nastoletnich lat - lubię ich spreje ekspresowe :)
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że nie znam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam kosmetyków z Marion ostatnio miałam spray chroniący prze temperaturą w czasie stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń