wtorek, 25 czerwca 2013

# 24 Moje GENIALNE odkrycie ostatnich miesięcy!

A o co dokładnie chodzi?

 Marion Płyn do włosów kręconych!
Na dzień dzisiejszy IDEAŁ!


 Obecnie dostać go możemy :
- Natura
- hurtownie

 Cena :
 6-8zł

Zapach:
Mydlany :)

Wydajność:
Używany namiętnie oraz w dużej ilości - miesiąc.
Psikadło niestety nie rozpyla mgiełki a "sika"- może to stanowić problem.
Lecz dla mojego puchu jest wybawieniem!

Obietnice producenta:


 Skład:


 Podsumowanie:

 Kocham! Kocham! KOCHAM!
Ideał, który definiuje mi loki jak nic innego. Nawilża moje wyskokoporowate zniszczone końcówki
 nawet na 3dni! Nic nie działało tak świetnie jak ten płyn. 
To jest ten moment gdy nie wstydzę się wyjść z rozpuszczonymi włosami bo już nie wyglądam jak trzaśnięta piorunem a z dyfuzorem tworzy idealną parę.

Każda kręconowłosa powinna mieć go u siebie! 

no i żeby nie być gołosłowną efekty :O)

 (głowa pochylona do tyłu by ukazać widoczność odrostów)

(1- włosy wilgotne 2- włosy po godzinie)

Ja jestem zachwycona! 

a Wy?

4 komentarze:

  1. jest na mojej liście od dawna, ale najpierw chcę zużyć żel ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mi się kończy i z pewnością kupię ponownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten płyn, na moich włosach nie robił zupełnie nic. Fajnie, że jesteś z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń