sobota, 11 maja 2013

#18 Dukan, Włosy i Witaminy :)

Czyli przemyślenia sobotniego dnia :)

Jak wiecie jestem 6 dzień na Dukanie (planuję max, czyli 10 - I faza)
straciłam 2,5 kg
Tak wiem, że głównie jest to utrata wody z organizmu.

Mając w pamięci efekty dietę sprzed 2-óch lat i jej jedyny efekt uboczny (z własnej głupoty)
czyli wypadające po skończeniu diety włosy postanowiłam teraz temu zaradzić.
Nie było to ich zastraszająca ilość ale jednak....

Przeanalizowałam, że wynikiem tego mogło być to, że nie dostarczałąm do organizmu żadnych witamin podczas całego trwania diety a jak wiadomo Dukan ogranicza spożywanie potraw tym samym dostarczanie witamin jest ograniczone. 

Naprawiając swój błąd pobiegłam dziś do SP- analizowałam ceny, składy, opisy, i po 20 minutach przy półce z witaminami zdecydowałam się na
Centrum A do Z
Cena: 33zł
aktualnie promocja 15zł!

Skład był moim zdaniem najlepszy ze wszystkich tam dostępnych.

Przed ponownych przystąpieniem do diety zaopatrzyłam się w chrom niestety po zakupie Centrum obawiam się przedawkowania chromu i zdecydowałam, że będę je brała na zmianę co drugi dzień.

Dodatkowo w SP:
- Jedwab Biovax 4,99zł!
- Seria Biovax Med w promocji! 
- Merz Special w promocji! (oj kusił zakup, kusił ale jednak nie wszystko razem...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz