wtorek, 2 kwietnia 2013

#9 Początki olejowania włosów - efekty.

Oto w zdjęciach uwieczniony mój pierwszy okres z olejami (2012r.)

Pierwszym olejem jakiego zaczęłam używać był najzwyklejszy olej rycynowy za oszałamiającą cenę 4 zł. Jak się okazało, po tak niepozornym olejku można się spodziewać wiele! To on postawił do pionu moje włosy na początku tej zakręconej przygody :) No i oczywiście, im bardziej wgłębiałam się w oleje tym bardziej pragnęłam nowych i nowych.

Olei przybywało a portfel chudł ah ta zależność :)

Trafiłam do sklepu Dabur stacjonarnie w Warszawie i przepadłam.
Vatika migdałowa - kolejny zakup, który pozostaje ze mną do dziś, kocham jej zapach! Efekty widać na zdjęciach blask aż po oczach bije :)

Recenzje Dabur'owskich olejków sukcesywnie się będą pojawiać na blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz