niedziela, 28 kwietnia 2013

#14 Zakupy (II)

Zakupów ciąg dalszy :)
Jak miło po ciężkim tygodniu pracy wydać zarobione pieniądze.
Jechałam z nadzieją wieeelkich zakupów, wydawało mi się, że nowe gazetki rossmana i SP przygotowane są idealnie na moje potrzeby. Ale jak to zazwyczaj bywa po przejrzeniu sklepowych półek doszłam do wniosku, że SP mnie niczym nie zainteresował.

Ale jednak parę rzeczy wylądowało w moim koszyku :)

1. Odżywka Eveline SOS dla kruchych i łamliwych paznokci.  Mój KWC! Nie zliczę, która to już   buteleczka? 12? Używam na zmianę z 8w1.  Cena: 10,50 zł
2. Eveline BB (Blemish Base) po przeczytaniu na wizażu bardzo dobrych opinii postanowiłam go zakupić. Wersja do cery jasnej. Cena: 14,99 zł
3. Eveline 3D slim. Moja ukochana wersja termoaktywnego serum! Żadna inna nie daje mi takiego efektu jak ta. Cena: 14,50
4. Barwa Siarkowa Moc eksperymentalnie kupiona. Cena: 9,60 zł
5.  Wibo tusz Volume Extreme. 6 opakowanie. Kocham ją za wszystko! Za cenę, za trwałość, za dostępność, za działanie. Cena: 9,30 zł
6. Lovely tusz Spectacular volume mascara. Kupiłam dla odmiany. Cena: 9,50 zł
7. Wibo Lakier Nr 392. Stare złoto :) Cena: 5,20 zł

2 komentarze: