wtorek, 23 kwietnia 2013

#12 Krem Lipobase


Został mi polecony przez koleżankę a że czas już było na nowy krem do kolekcji to zakupiłam
LIPOBASE firmy Astellas.

Nazwała bym go mianem maścio-kremu niż czystego kremu.

 Obecnie dostać go możemy :
  • apteki
  • allegro

     Cena :I tu trzeba się zatrzymać bo rozbieżność cenowa jest ogromna!

    w APTEKACH w granicach nawet 30zł (!), na ALLEGRO 6zł (!!!!)
    I na allegro dostaniem oryginalny krem, wiec nie ma co się bać zakupu.

    Zapach: bezzapachowy

    Wydajność:

    Bardzo wydajny. Mi tubka 100 g wystarczyła na 4 m-ce stosowania co 2-3 dni.
    Konsystencja dość gęsta.


    Obietnice producenta:
    Lipobase to krem nawilżający i natłuszczający do codziennej pielęgnacji i ochrony skóry suchej, podatnej na podrażnienia skóry. Przywracanie właściwego uwodnienia i natłuszczenia skóry we wszystkich stanach chorobowych prowadzących do zaburzenia jej właściwości ochronnych,
    a zwłaszcza w zmienionej chorobowo skórze cechującej się wysuszeniem, nadmiernym złuszczaniem, świądem. 

    Skład: 


    Podsumowanie:

    Byłam nastawiona dość pesymistycznie ale pełna radości mogę dołączyć do dziewczyn wychwalających ten krem :) Nie używam go codziennie bo nie uważam aby skóra potrzebowała, aż tak dużego natłuszczenia i ochrony co 2-3 dni to dla mnie optymalnie. Wprawdzie pozostawia on tłusty film po nałożeniu i trochę go zostaje rano ale przemycie buzi wacikiem usuwa tą powłokę.
    POLECANY DLA OSÓB Z AZS.
    Suche skórki, podrażnienia, zaczerwienienia to już tylko wspomnienie.
    Zakupuję go na allegro za oszałamiającą kwotę 6 zł i jak na razie nie mam zamiaru z niego rezygnować. Stosuję go także na suche dłonie, stopy oraz inne miejsca, które potrzebują natychmiastowego natłuszczenia.
  • natłuszcza
  • nawilża
  • nie uczula
  • nie klei się 
  • nie zapycha
  • nie powoduje wysypu
  • wyrównuje koloryt skóry
  • idealny po zabiegach kosmetycznych

    POLECAM!

5 komentarzy:

  1. Moja Mama go używa i również jest z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej nazwa bloga mnie rozbawiła ;) jest super ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tym kremie, ani też nigdzie go nie widziałam niestety :(
    Może jak go kiedyś gdzieś zobaczę to kupię, chociaż nie lubię eksperymentować, jeśli chodzi o pielęgnację twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dlatego do tego kremu się długo zbierałam bo nigdzie na blogowym świecie nie odnalazłam recenzji. zaryzykowałam.
      I wiem, że już nigdy z niego nie zrezygnuję! a już nie za allegrowe 6 zł :)

      Usuń