niedziela, 24 marca 2013

#7 Rimmel Match Perfection Gel 100 IVORY


W poszukiwaniu idealnego podkładu kroki skierowałam do półki Rimmel'a. Długo zastanawiałam się na co tym razem wydać swoje ciężko zarobione pieniądze :) I sięgając pamięcią, że kiedyś błądząc po stronach internetowych czytałam wiele pozytywnych recenzji o tym podkładzie Rimmel'a w wersji żelowej.
Kolejnym krokiem był dobór koloru i co się okazało nie jest to wcale na przestrzeni czasu tak jasna sprawa jakby się wydawało...

Moim kolorem został 100 IVORY

 Obecnie dostać go możemy :
  • SuperPharm
  • Rossman
  • Natura
  • Jasmin
 Cena :
25-30 zł

Zapach: 
 Zwyczajny jak dla podkładu :)

Wydajność:
Średnia w stronę słabej. Niestety... Przy codziennym użytku miesiąc w porywach do półtora miesiąca.

Obietnice producenta: 
Kremowy podkład w żelu. Natychmiastowy efekt doskonałej cery. Dopasowuje  się do struktury i odcienia skóry, zapewnia naturalny wygląd i piękną rozświetloną cerę.

Skład (KWC wizaz.pl):
Aqua, Water, Cyclopentasilixane, Sodium, Acrylate, Sodium Acryloyldimethyl, Taurate, Copolymer, Hydrogenated, Polydecene, Sorbitan Laurate, Mica, Sodium Pca, Capryl, Glycol, Lecithin, Ascorbyl, Glucoside, Cinnamal, Tocopheryl, Dimethicone, Limoneneailylate, Buthyl Phenyl, Mathelpropional, Sapphire Powder.

Podsumowanie:
Jak na razie JEDYNY podkład do którego wróciłam po raz 5 :)
Świetnie ujednolica cerę, redukuje przebarwienia, pory stają się mniej widoczne, MATOWI! może nie na jakiś oszałamiający okres czasu ale przy mojej tłustej cerze to i tak sukces :) Podkład nie tworzy efektu maski jest leciutki nie zapycha porów. Nie wchodzi w zmarszczki ale potrafi momentami podkreślić suche skórki - choć owo podkreślenie nie jest jakoś wybitnie widoczne. Krycie ma jak dla mnie idealne (choć nie mam dużego problemu z trądzikiem), wtapia się pięknie w skórę i staje się prawie niewidoczny.

A teraz moment na wielkie ZASKOCZENIE!
Po zużyciu kolejnego podkładu poszłam do Rossmana po kolejny, trafiła się promocja -40% zakupiłam 2 :)
Powróciłam i cieszyłam się, że za 2 zapłaciłam tyle co za 1. I tu wielkie zdziwienie nastąpiło gdy porównałam go z poprzednim którego miałam jeszcze końcówkę...

I okazało się, że kolor 100 IVORY się różni od poprzedniego! 

Aktualnie dostępny kolor z większymi literami jest jaśniejszy od poprzedniego.
W co poniektórych Rossmanach nadal jest "stara" wersja IVORY.

Pytanie za 100 punktów dlaczego w szafach Rimmel'a są dwie wersje koloru 100 IVORY?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz